OddArild Startet 11.April.2017 Del på Facebook Startet 11.April.2017 Hei. Jeg er på jakt etter ett tynt gulvbelegg eller noe som kan brukes til det som jeg kan brette rundt lukene for og slippe lister på hele gulvet. Har mange luker i salongen og det hadde ikke blitt noe fint tror jeg. Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 11.April.2017 Del på Facebook Svart 11.April.2017 Kan du ikke kante lukene med finer, laminatstrimler el? A-la kanting av kjøkkenplater osv. Sitér dette innlegget Link to post
OddArild Svart 12.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2017 Greia er at jeg må brette den rundt for og få gulvbelegget til og sitte fast og ikke løfte seg i hjørnene :) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 12.April.2017 Del på Facebook Svart 12.April.2017 Bilde av der du vil ha dette? Om jeg forstår rett: Er det et alternativ med borrelås under teppet der det må ligge i ro? Nede i salongen i Grandezzaen er det trykknapper på teppet så det holder seg på plass, dog ute i hjørnene og ikke der man går. Sikkert ikke noe godt å tråkke på en trykknapp med helen. Sitér dette innlegget Link to post
OddArild Svart 12.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2017 Skal ta bilde i morgen av salongen. Se hvordan walter_s gjør her. https://baatplassen.no/i/topic/12831-hvordan-montere-nautolex-dørkbelegg/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.