Jump to content

Styring av baug- og hekktruster

Kronidiot

Recommended Posts

Jeg har akkurat montert dette panelet fra vetus for å styre baugtruster og nymontert hekktruster. ezdock2-1024x768.jpg.409e6c3b4a7d08335438fd416e7c8f0c.jpg

Problemet er at hvis jeg vil styre baugtruster så går også hekktrusteren. Kobler jeg bort baugtruster så går hekktrusteren når jeg beveger på øvre del av panelet. Den går også ved bevegelse på nedre del av panelet.  

Trusterene har hvert sitt batteri, men strøm til panelet blir hentet fra batteriet til hekktrusteren. 

Dette skulle jo ikke være så vanskelig da det er ferdige kontakter, plug & play. 

Dette skjønner jeg ikke, men det er det kanskje noen her inne som gjør??

Er denne bryteren slik at du kan skyve hele bryteren sideveis, f.eks. til høyre, og få både baug- og hekktruster til å dra båten sideveis (paralellforskyves). Har aldri prøvd noe slikt så jeg må bare spørre av nysgjerrighet. Det så veldig kjekt ut.

Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...