Jump to content

Jeg liker best å jobbe alene. Andre?

PiperBill

Recommended Posts

Jeg liker egentlig best å drive vårpuss og de mange små oppgaver og reparasjoner alene. Når jeg har med andre «hjelpere» så bruker jeg så mye tid på å dirigere og kontrollerer at de gjør jobben riktig at jeg får nesten ikke gjort noe sjøl.

Liker best å jobbe alene i fred og ro og i min egen tempo. Virker som om jeg er utakknemlig men "sånn er det"

Just sayin J

And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse!

har hatt med sønnen min fra han var en neve stor

ikke bare på båtene, men på alt mulig

det har vært en stor glede og kjempe investering

det negative er at han nå er blitt voksen og, flyttet hjemmefra ,

og driver med alt mulig ,  -  men han har foreløpig lite verktøy og  er stadig

i garasjen hos meg og  låner , slik at jeg blir smårar når jeg skal huske hvor ting er.

men det er det verdt når jeg har en fullbefaren smarting som kan tilkalles ved behov.

Jeg jobbet en gang for en bedriftseier som var av samme type som TS.
Til sutt måtte jeg spørre hvorfor han egentlig hadde ansatt meg når han likte å gjøre alt selv og kontrollere på detalj nivå kvaliteten jeg leverte på mitt arbeide.
Det var jo meningen att han skulle trappe ned og sette bort deler av styringen av bedriften.
Han hadde selvinsikt til å le av det samtidig var han både hyggelig og raus som menneske så vi hang sammen noen år før jeg skiftet beite.
Noe bedre ble han med årene men jeg er sikker på att dette er endel av personligheten til folk.
Noen klarer å slippe taket mens andre ikke.
Kirkegården er som kjent full av personer som trodde de var uunværlige på arbeidsplassen.

Redigert av pipe (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...