PiperBill Startet 12.April.2017 Del på Facebook Startet 12.April.2017 Jeg liker egentlig best å drive vårpuss og de mange små oppgaver og reparasjoner alene. Når jeg har med andre «hjelpere» så bruker jeg så mye tid på å dirigere og kontrollerer at de gjør jobben riktig at jeg får nesten ikke gjort noe sjøl. Liker best å jobbe alene i fred og ro og i min egen tempo. Virker som om jeg er utakknemlig men "sånn er det" Just sayin J Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Fjordland Svart 12.April.2017 Del på Facebook Svart 12.April.2017 ? Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 12.April.2017 Del på Facebook Svart 12.April.2017 Kjenner meg godt igjen. Gjør alt sjøl og koser meg stort sett med det Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Korsfjord Svart 12.April.2017 Del på Facebook Svart 12.April.2017 Samme her. Gjelder i tillegg for mange andre oppgaver enn båtpuss. Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 13.April.2017 Del på Facebook Svart 13.April.2017 Helt enig. Best å jobbe alene Sitér dette innlegget Link to post
HansO Svart 13.April.2017 Del på Facebook Svart 13.April.2017 Kjenner meg igjen, men synes det er fint og trivelig når junior "hjelper". Selv om det tar lenger tid er det en god investering. Sitér dette innlegget Link to post
Riddar4 Svart 13.April.2017 Del på Facebook Svart 13.April.2017 Ja, en har lett for å falle i grøfta og bare tenke på egenkosen. Men ting skal jo læres videre og enig med HansO i at junior eller minijunior er fin å ha med. På den andre siden må en kanskje beherska seg mer når en er sammen med folk og ting går skeis... Sitér dette innlegget Link to post
is_620 Svart 13.April.2017 Del på Facebook Svart 13.April.2017 har hatt med sønnen min fra han var en neve stor ikke bare på båtene, men på alt mulig det har vært en stor glede og kjempe investering det negative er at han nå er blitt voksen og, flyttet hjemmefra , og driver med alt mulig , - men han har foreløpig lite verktøy og er stadig i garasjen hos meg og låner , slik at jeg blir smårar når jeg skal huske hvor ting er. men det er det verdt når jeg har en fullbefaren smarting som kan tilkalles ved behov. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 13.April.2017 Del på Facebook Svart 13.April.2017 Ja helt enig! Kan godt få hjelp til pussing og bunnsmøring! Men vasking og polering må jeg gjøre selv for at det skal bli godt nok!! Det gjelder også for bil! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
pipe Svart 13.April.2017 Del på Facebook Svart 13.April.2017 (redigert) Jeg jobbet en gang for en bedriftseier som var av samme type som TS. Til sutt måtte jeg spørre hvorfor han egentlig hadde ansatt meg når han likte å gjøre alt selv og kontrollere på detalj nivå kvaliteten jeg leverte på mitt arbeide. Det var jo meningen att han skulle trappe ned og sette bort deler av styringen av bedriften. Han hadde selvinsikt til å le av det samtidig var han både hyggelig og raus som menneske så vi hang sammen noen år før jeg skiftet beite. Noe bedre ble han med årene men jeg er sikker på att dette er endel av personligheten til folk. Noen klarer å slippe taket mens andre ikke. Kirkegården er som kjent full av personer som trodde de var uunværlige på arbeidsplassen. Redigert 13.April.2017 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 13.April.2017 Del på Facebook Svart 13.April.2017 Mulig det er en sykdom, men jeg er kommet så langt at jeg ikke vil ha hjelp selv til fortøyning ;) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 14.April.2017 Del på Facebook Svart 14.April.2017 Stabukker er det mange av på dusinet ;-) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Mizar Svart 15.April.2017 Del på Facebook Svart 15.April.2017 Har det sånn jeg også. Selvgjort er velgjort. Men en må jo gjøre alt selv, da! Fant selv ut at jeg var en dårlig arbeidsgiver... Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.