Fjordgrynt II Startet 13.April.2017 Del på Facebook Startet 13.April.2017 Mest allsidige dreiebenk Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgrynt II Svart 13.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.April.2017 De finnes noen få forhandlere i Norge av mer seriøse maskiner, som freser og dreiebenker. Men hva skal jeg velge, i prisområdet10-15k for en dreiebenk ? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 13.April.2017 Del på Facebook Svart 13.April.2017 (redigert) Her er link til den jeg har selv. Men denne er solgt, så det er bare for info. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=48582347 Det er en Emco Compact 8 Redigert 13.April.2017 av Faxen (see edit history) Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
nomen Svart 13.April.2017 Del på Facebook Svart 13.April.2017 Jeg hadde helt klart gått for en Myford benk, det er gamle kvalitetsmaskiner og etter hva jeg har hørt er det fortsatt er nye deler å få om du skulle trenge det. Mye brukt på Ebay også. Kjøper heller det, en nye Kinamaskiner. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har en benk, hadde det nok stått en Myford i min garasje. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
liberty Svart 13.April.2017 Del på Facebook Svart 13.April.2017 Jeg hadde gått for en Emco Maximat V10 og Myford super som nummer to. Emco kan du montere fres på og er en alsidig beenk Sitér dette innlegget Link to post
alphaman Svart 13.April.2017 Del på Facebook Svart 13.April.2017 Myford er oppskrytt har hatt det byttet i en hbm 290 Kina Maskin mye bedre presisjon. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 13.April.2017 Del på Facebook Svart 13.April.2017 At det finnes Kinamaskiner med god presisjon, kan godt være (selv om jeg aldri har sett en) Den Myforden du har vært borti må ha vært dårlig, for der har jeg sett flere maskiner som har upåklagelig presisjon. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.