Geir V. Startet 14.April.2017 Del på Facebook Startet 14.April.2017 Skal lage et vanntett rom, som skal være tilgjengelig fra utsiden. Noen som har forslag til hva jeg kan bruke for å få dette tett. Er det noe jeg kan smøre på, å male? Eller bør jeg bruke polyester? Sitér dette innlegget Link to post
Sivijo Svart 16.April.2017 Del på Facebook Svart 16.April.2017 Vanntett rom med luke fra utsiden av båten ? Rommet skal brukes til ? Er mange muligheter her vel. Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 17.April.2017 Del på Facebook Svart 17.April.2017 Skal du være sikker på at det er tett bruk polyester og fiberduk og støp alle sider og hjørner hvis du bruker noe flytende hokuspokus maling ville jeg ikke vært trygg på at det vil holde tett. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Eureka Svart 17.April.2017 Del på Facebook Svart 17.April.2017 Skal det også være tilgjengelig fra innsiden? Finnes egne bokser med luke som kan monteres slik. Hva befinner seg på utsiden? Hvor luka kommer? -hvor er det på båten? Sitér dette innlegget Link to post
Shore Svart 18.April.2017 Del på Facebook Svart 18.April.2017 Jeg forstår ikke umiddelbart hva som er funksjonen her, men om man ikke skal støpe i polyester er det eneste brukbare smørbare produktet jeg kjenner til en smørbar membran. I kombinasjon med duk eller minimum kant/hjørneforsterkning kan man få et ganske brukbart resultat selvsagt avhengig av hvor tykt lag man stryker på. Megaflis m.fl. har slike produkter. Sitér dette innlegget Skulle Googlet hva prokrastinering betyr, men tror jeg utsetter det til i morgen. Link to post
Geir V. Svart 7.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2019 Det ble fiberduk og polyester, her er noen bilder av resultatet. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 7.August.2019 Del på Facebook Svart 7.August.2019 Har du laget et vanntett lukket rom til og ha gassflasken i?? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 7.August.2019 Del på Facebook Svart 7.August.2019 Drenering til sjøen er viktig vist rommet er ment for gassflaske... Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 7.August.2019 Del på Facebook Svart 7.August.2019 Fint arbeid, men jeg vill ha spandert noen stiligere hengsler . . . . Den luka er vel ikke vanntett fra utsiden? Regner med at du har drenasje og lufting mot utsiden for oppbevaring av gassflaske, samtidig som du ikke tar inn vann i båten . . . Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Geir V. Svart 7.August.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2019 Det er lufting ut fra begge rommene, og tett inn mot båten. Lukene er ikke tette, men rommene brukes til gass, tau og fendere, så spyler igjennom med ferskvann når jeg vasker båten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.