André Hetland Startet 14.April.2017 Link til dette innlegget Startet 14.April.2017 Hei. Jeg har kjøpt en 2006 Mercury viking 10 hk. Så ser jeg at det er mange dele motorer til salgs på fin. Er denne type Mercury en dårlig motor. Håper det er noen her som har litt gode erfaringer med denne type motor Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 14.April.2017 Link til dette innlegget Svart 14.April.2017 Jeg hadde en slik. Utrolig sterk motor. Min var omgjort til 15 hk. Veldig fornøyd med den. Men solgte pga jeg ville ha 4 takt. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
andk Svart 15.April.2017 Link til dette innlegget Svart 15.April.2017 Jeg og hadde en slik. Slet litt med forgasseten, men når den ble fikset så var det rn fantadtidk motor. Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 20.April.2017 Link til dette innlegget Svart 20.April.2017 Jeg har hatt en slik siden 1997 (20 år). Den tidlig ble gjort om til 15 Hk. Sterk og fin motor og for den som skal ha styrekult og ikke styrekonsoll/ratt synes jeg styrekulten der man både styrer og girer med en og samme hånd er genial. 20 år gammel ja.... det eneste som er byttet på denne foruten girhus-olje er impeller (vannpumpen) og huset til impeller da det var en liten sprekk i denne etter ca 8 år. Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.