Fritjof Norlen Startet 15.April.2017 Del på Facebook Startet 15.April.2017 Jeg har en Hellberg rassy missil 1 som jeg kjøpte for et år siden. I båten er det et vannbårent varmesystem som jeg ikke vet modell eller merke på. Fint om noen her vet hva man kaller denne typen varmesystem ? Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 15.April.2017 Del på Facebook Svart 15.April.2017 Prinsippet ser ut til å være det samme som for http://www.skytech.se/POD_marine.htm Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 15.April.2017 Del på Facebook Svart 15.April.2017 Enig med Håp. Mener jeg så en sånn Pod vannvarmer til salgs på Finn en gang i verden. Parafinfyrt. Sikkert flotte greier hvis det er effektivt nok da...? Sitér dette innlegget Link to post
Håp Svart 15.April.2017 Del på Facebook Svart 15.April.2017 Effekten på pod er nok i minste laget for helårsbruk, selv her på vestlandet. 1300w. Plenty om sommeren, ihvertfall i seilbåt. Driftsikker som få. Og trygg. Ingen problem å sove med den på. Veldig behagelig varme, siden den varmer nedenifra. Dessverre ikke i salg lenger. En gang fantes det også en dobbel versjon. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.