Laholm Startet 25.Juni.2005 Del på Facebook Startet 25.Juni.2005 For to år siden gikk vi fra Grimstad til Skagen. Ukomplisert og greit, men noen i familien følte at det hadde vært tryggere hvis vi hadde vært i nærheten av annen båt. I år planlegger vi å gå ut fra Mandal/ Kristiansand området (vesentlig større tankkapasitet). FInnes det andre knep enn å gå bryggelangs og lete etter andre som skal samme veien? Sitér dette innlegget Laholm Link to post
superlp Svart 25.Juni.2005 Del på Facebook Svart 25.Juni.2005 (redigert) Høres interresant ut. Jeg skal nedover der. Skulle gjerne vert med, men jeg har dessverre ikke stor nok båt.. ( har ikke båt i det hele tatt ) God tur Redigert 25.Juni.2005 av superlp (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 25.Juni.2005 Del på Facebook Svart 25.Juni.2005 Vet ikke hvilken båt du har, men siden du nevner tank antar jeg det er en Motorbåt. Klarer du 25 knop i marsj kan jo Christian IV være et alternativ. Sitér dette innlegget Link to post
eXpence Svart 25.Juni.2005 Del på Facebook Svart 25.Juni.2005 Christian IV går til Hirtsals... Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 25.Juni.2005 Del på Facebook Svart 25.Juni.2005 Christian IV går til Hirtsals... <{POST_SNAPBACK}> De siste milene rundt Skagen bør vel gå bra uten følgebåt... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.