Nordkapp-king Startet 18.April.2017 Del på Facebook Startet 18.April.2017 Hei. Ved en tilfeldighet la jeg merke til det som ser ut som et tomt hull til en bolt i motoren min i dag. Dette er en 1999 Mercruiser 3.0. Kan ikke huske å ha sett hverken hullet eller bolten tidligere, og klarer ikke å finne noen bilder fra samme vinkel fra tidligere for å se om denne var der tidligere. Fikk tips om at dette kunne være en toppbolt (dermed viktig) eller en slags festebrakett. Vasket motorrom, og kan ikke se noe bolt eller tilsvarende i bunn som kunne komme herfra. Lurer på om noen her med erfaring fra tilsvarende motor kan svare på hva som mangler på bildene under. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 18.April.2017 Del på Facebook Svart 18.April.2017 Hvis eg ser rett, so er der maling oppå kanten av dette hullet, og den malinga ligg litt ujevnt. Hvis der hadde vore skrue i det holet då blokka sist var malt, eller etter at den var malt. so var der ingen maling, då eit skruehode skal plana nedpå bart metall. Sitér dette innlegget Link to post
Nordkapp-king Svart 19.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2017 Du har nok rett Dinamo. Sjekket med forhandler i dag, og de mente at det ikke skulle være noe her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.