larsen2000 Startet 18.April.2017 Del på Facebook Startet 18.April.2017 Noen som har erfaring med ekstern antenne for iPhone for bedre dekning? Jeg har allerede en ekstern mobilantenne, så lurer på om noen har prøvd for eksempel denne (eller har andre tips)? http://onwireless.com.au/iphone-htc-blackberry-nokia-telstra-zte-samsung-cal9002-mobile-phone-patch-cable-adapter.html Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 18.April.2017 Del på Facebook Svart 18.April.2017 Jeg har vært inne på tanken, men gikk for en 4G router. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 18.April.2017 Del på Facebook Svart 18.April.2017 Samme her. Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
larsen2000 Svart 18.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2017 Får ikke bedre ringedekning med 4G ruter? Pluss at det krever ekstra abonnement? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 18.April.2017 Del på Facebook Svart 18.April.2017 larsen2000 skrev 6 minutes ago: Får ikke bedre ringedekning med 4G ruter? Pluss at det krever ekstra abonnement? Sorry, jeg tenkte automatisk Internett. Jeg bruker da Skype for å ringe med eller den nye funksjonen som heter noe som "ring over wifi". Vet ikke om det er bare Telenor som har det? Ikke eget abonnement, kun datakort. Koster vel en 50 lapp i måneden. Sitér dette innlegget Link to post
larsen2000 Svart 18.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2017 Ah, først og fremst vanlig mobildekning som er viktig for min del :) Sitér dette innlegget Link to post
Langedahl Svart 18.April.2017 Del på Facebook Svart 18.April.2017 Jeg har 4g Router med data tvillingkort,og iPhone 7 med Wifi tale. Sitér dette innlegget Link to post
blueline Svart 19.April.2017 Del på Facebook Svart 19.April.2017 Har du sjekket dekning ved å skru av 3G. I mitt hus måtte jeg tidligere skru av 3G for å kunne ringe stabilt. 3G nettet var for dårlig, men telefonen valgte automatisk 3G selv om det var dårlig og 2G hadde god dekning. Ellers så er ikke Iphone laget for å være veldig god å ringe med. Andre formål har tydeligvis fått prioritet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.