eysteind Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Hei! Driver å kobler opp motorinnstrumentene og skulle gjerne hatt et koblingskjema. Selve motorinnstrumetene er grei, men da eg skulle koble opp triminnstrumetene til hekkagragatet, vart de plutselig veldig mange kontakter som eg ikke fant ut av kor de skulle. Skal alle vere i brukt? Er det annet enn det runde innstrumentet med bilde som viser korleis båten er trimmet og bryteren med opp/ned. Er det annet? Er rimlig fortvilet og stresset da eg bare har eg uke på meg før båten skal på vannet! Quote Link to post
RIB Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Hei, Har sendt deg en epost, returner denne til meg så skal jeg sende deg alt du trenger. Quote Link to post
eysteind Posted June 26, 2005 Author Share Posted June 26, 2005 Ære vere baatplassen! Dette er service! Quote Link to post
RIB Posted June 26, 2005 Share Posted June 26, 2005 Hei, Du må returnere den mailen jeg sendte deg via forumet, ellers får jeg ikke sendt deg mail med vedlegg. Sitter her å venter... - har ikke mye annet å gjøre på da jeg er nylig kneopperert og må holde "horisontalen" en stund. Der gikk den delen av båtsesongen for min del Quote Link to post
eysteind Posted June 26, 2005 Author Share Posted June 26, 2005 Hei! Har sendt mail, men får tilbakemelding om at du ikk er tilgjengelig for 17.6.05 pga. operasjon. Mailadressen min er iallfall: eysteind@hotmail.com Quote Link to post
Recommended Posts