Kjellg Startet 22.April.2017 Del på Facebook Startet 22.April.2017 Har en yanmar 4lha. På oljekjølet er det en tappeplugg for sjøvann og den har lekket rundt pluggen. Har pluggen ute og rengjør den, men hva bruker dere til å tette rundt gjengene? Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 22.April.2017 Del på Facebook Svart 22.April.2017 Hamp. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Kjellg Svart 22.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2017 Se på rødfargen på pluggen. Bør jeg kanskje bare skifte den? Inga synlig tæring i selve kjøleren. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 22.April.2017 Del på Facebook Svart 22.April.2017 Jeg foretrekker hamp og Locher pasta Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 22.April.2017 Del på Facebook Svart 22.April.2017 Hamp og sort Permatex på boks. Er det ikke Sink i sjøvannssystemet ? Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Tom Rør Svart 22.April.2017 Del på Facebook Svart 22.April.2017 Roger jo skrev 27 minutes ago: Hamp og sort Permatex på boks. Er det ikke Sink i sjøvannssystemet ? Det blir tett, men det sitter noe helt for j... da :-) Permatex bruker jeg på ting som jeg vet ikke skal løsnes senere Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 22.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2017 (redigert) Hadde hamp og en grå pasta/krem jeg har fått av en kompis som er rørlegger. Vet ikke hva den pastaen er siden han bare ga meg litt i en liten boks. Så nå den er skrudd på igjen med hamp og den pastaen. Joda zink er der, men forrige eier som hadde den i 2 år var veldig sløv med det. Sinken var helt borte når jeg kjøpte båten. Redigert 22.April.2017 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 22.April.2017 Del på Facebook Svart 22.April.2017 (redigert) Tom Rør skrev 36 minutes ago: men det sitter noe helt for j... da :-) Permatex bruker jeg på ting som jeg vet ikke skal løsnes senere Da har du brukt for mye Permatex, et tips, på ting en kan varme litt, så løsner det lett. Ellers så blir den røde ikke så hard. Redigert 22.April.2017 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Tom Rør Svart 23.April.2017 Del på Facebook Svart 23.April.2017 Kjellg skrev for 8 timer siden: Hadde hamp og en grå pasta/krem jeg har fått av en kompis som er rørlegger. Vet ikke hva den pastaen er siden han bare ga meg litt i en liten boks. Så nå den er skrudd på igjen med hamp og den pastaen. Joda zink er der, men forrige eier som hadde den i 2 år var veldig sløv med det. Sinken var helt borte når jeg kjøpte båten. Det er nok Locher pasta. Mer enn bra nok til det formålet?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.