jotto Startet 23.April.2017 Del på Facebook Startet 23.April.2017 Noen som kjenner til denne seilbåten? Jeg kom over den på Søndre Langøya søndag kveld. Den lå og dunket i fjæresteinene og hadde tatt inn litt vann. Den ble hentet av brannbåten. Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 24.April.2017 Del på Facebook Svart 24.April.2017 Det er vel en som er forlatt av de som pleier og bo på øya hele sommeren og sikkert ikke husker at han fikk en båt i fjord, jeg kjenner ikke igjenn den men vi sleit litt med noen sånne på marinaen jeg hadde båten min da vi komm hjem fra tur lå det sånne rundt på ledige båser så det blei et svare strev for og få politiet til og komme og hente de helt til vi fant et våpen i den ene da kom de med narko hund og en masse utstyr spendt rundt livet. Så det er bra de gjør noe med de før det blir et problem for andre. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.