selfa22 Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 har planer om og bytte motor i båten min, en selfa 22. og i den forbindelse så lurer jeg litt på dette med motor fundament. jeg tenkte og lage dette i stål, slikt at det er bare og skru motor festene rett på. men da er spørsmålet, hvordan fester jeg motorfundamentet på best mulig måte i båten? skal jeg støpe fast noen stålbiter også sveise videre? eller er det best og skru dette rett i glassfiberen etterpå? Quote Link to post
Sjeldenutpå Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Kanskje du kan bruke dei gamle hullene frå forrige innstallasjon til å skru fast feks passane langsgåande stålvinkler som nye labber kan setjast på. Quote Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
selfa22 Posted April 24, 2017 Author Share Posted April 24, 2017 har akkurat vert og sett på dette nå. og det skal faktisk gå og gjøre akkurat det. Quote Link to post
Recommended Posts