Frivakt Startet 24.April.2017 Link til dette innlegget Startet 24.April.2017 Jeg har en Cetrek Powerhelm 770 autopilot i båten. Denne fungerer godt, men er i praksis likevel ubrukelig fordi flere av ledningene fra fjernkontrollen har løsnet fra pluggen. Er det noen som kan fortelle meg hvilken ledning som skal kobles til hvilken pin i kontakten? Eventuelt om noen har en slik kontroll liggende som de ikke trenger. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakt Svart 17.Juli.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2017 Forsøker å løfte denne igjen. Håper noen kan fortelle meg hvilke ledninger som skal kobles til hvilke punkter i pluggen. Har ikke lyst til å eksperimentere... Sitér dette innlegget Link to post
Mel Svart 23.September.2019 Link til dette innlegget Svart 23.September.2019 Hi, I am looking for a control head for my Cetrek Powerhelm 770 autopilot. The control unit is 930-671. Is yours compatible? Cheers, Melvyn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.