Jump to content

Båtplassen-medlem observert!

Fantino

Recommended Posts

Hei Fantino,

Ja, det stemmer at jeg la meg med baugen inn mot kaien på Vadholmen nå i ettermiddag. Jeg kikket faktisk rundt meg med tanke på om noen av de andre båtene kunne ha baatplassenvimpel, men så ingen . . . .

POSEIDON er vel så lett gjenkjennelig at vimpel strengt tatt skulle være unødvendig :wink:

Neste gang du oppdager fartøyet må du ikke nøle med å ta kontakt, for stort sett er jeg alltid åpen for en båtraddel - og spesielt med baatplassenfolk :wink:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Var bare på en rask luftetur for å "holde ting i svev". Litt lite tid til båtliv akkurat nå pga. 5 uker gml. masekopp hjemme. Har ikke fått han hyret som matros ennå men husmordirektoratet er på gli. Forskriftsmessig 0-15 kgs redningsvest ble lagt i båten i går :smiley:

Hei igjen,

Ja det er viktig å komme ut og skifte vannet å propellen noenlunde regelmessig!

Slike små matroser og matriser har en egen evne til å snu hverdagen på hodet, men når vesten er kommet ombord, så er det bare hovedpersonen som mangler - og som så ofte ellers gjelder regelen "jo før jo heller".

Vi får satse på at du har litt bedre tid neste gang du ser et stort blåmalt drog ligge fortøyd :wink:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...