Jump to content

Båtplassen-medlem observert!

Fantino

Recommended Posts

Da har det altså skjedd: For første gang observerte jeg i dag et annet medlem her, nemlig Poseidon som lå fortøyd på Vadholmen i ly for nordavinden. Utrolig. La ikke merke til noen vimpel dog (og har ikke selv heller...).

Hei Fantino,

Ja, det stemmer at jeg la meg med baugen inn mot kaien på Vadholmen nå i ettermiddag. Jeg kikket faktisk rundt meg med tanke på om noen av de andre båtene kunne ha baatplassenvimpel, men så ingen . . . .

POSEIDON er vel så lett gjenkjennelig at vimpel strengt tatt skulle være unødvendig :wink:

Neste gang du oppdager fartøyet må du ikke nøle med å ta kontakt, for stort sett er jeg alltid åpen for en båtraddel - og spesielt med baatplassenfolk :wink:

Med vennlig hilsen POSEIDON

Var bare på en rask luftetur for å "holde ting i svev". Litt lite tid til båtliv akkurat nå pga. 5 uker gml. masekopp hjemme. Har ikke fått han hyret som matros ennå men husmordirektoratet er på gli. Forskriftsmessig 0-15 kgs redningsvest ble lagt i båten i går :smiley:

Hei igjen,

Ja det er viktig å komme ut og skifte vannet å propellen noenlunde regelmessig!

Slike små matroser og matriser har en egen evne til å snu hverdagen på hodet, men når vesten er kommet ombord, så er det bare hovedpersonen som mangler - og som så ofte ellers gjelder regelen "jo før jo heller".

Vi får satse på at du har litt bedre tid neste gang du ser et stort blåmalt drog ligge fortøyd :wink:

Med vennlig hilsen POSEIDON