Subsea79 Startet 26.April.2017 Del på Facebook Startet 26.April.2017 Hei. Jeg er på utkikk etter en hengslet hylle/stativ for rødsprit kokeapparat til min Skibsplast 605 Offshore. Modellen jeg har ble tydeligvis ikke levert med dette, men jeg syns det virker som en snedig løsning. Noen som har kommet over noe slikt på sin veg? Sitér dette innlegget Det er i motbakke det går oppover, men kanskje ikke på sjøen Link to post
Wallas Service Svart 26.April.2017 Del på Facebook Svart 26.April.2017 Ser at de har brukt et stolbeslag fra NorSap, med en passende plate. http://norsap.com/boat equipment/seat brackets/3810.asp?l= Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Subsea79 Svart 26.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2017 Se der ja. Det ser jo jammen ut som typen dette. Blir vel kanskje ikke så lett og handle en så liten detalj fra de karene der kanskje. De har heller ikke representanter i Norge så vidt jeg kan se. Får prøve og sende en mail og se hva som kommer av det. Takk uansett. Utrolig hva man finner ut av på denne gruppen :-) Sitér dette innlegget Det er i motbakke det går oppover, men kanskje ikke på sjøen Link to post
Wallas Service Svart 26.April.2017 Del på Facebook Svart 26.April.2017 NorSap er norsk som bare det, holder til i Kristiansand. Ring/mail de om hvem som er forhandler og som kan dette på lager. Da jeg hadde butikk på 80 og 90 talle var dette en vanlig vare i hyllene mine Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.