Kjellg Posted April 26, 2017 Share Posted April 26, 2017 Som overskrifta sier så jakter jeg på hvor jeg får kjøpt sånne gummihetter å tre på 50mm2 dynamokabel som dekker både pol og kabelsko? Tenkte også å benytte slike på polene på skillereleet. Hat vært innom bt etc, men ikke funket slike hetter. Quote Link to post
tola Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Du finner noen på eBay. Ta et søk på MS25171-4S Dersom du kjenner noen som jobber med vedlikehold av fly/helikopter så kan det være at de har noen liggende. /tola Quote Link to post
Kjellg Posted April 27, 2017 Author Share Posted April 27, 2017 (edited) tola skrev 57 minutes ago: Du finner noen på eBay. Ta et søk på MS25171-4S Dersom du kjenner noen som jobber med vedlikehold av fly/helikopter så kan det være at de har noen liggende. /tola Aha, takk skal du ha. Har spurt og leita overalt men ikke funnet det, men selvsagt ikke spurt mine kjente flightmec.Får bedre magefølelse å ha hetter på plusspoler på skillerele osv. Edited April 27, 2017 by Kjellg (see edit history) Quote Link to post
Kjellg Posted April 27, 2017 Author Share Posted April 27, 2017 Kjøpte like godt på eBay. 5 stykk for 150kr inkludert frakt. Takk for hjelpa :) Quote Link to post
Recommended Posts