Subsea79 Startet 28.April.2017 Del på Facebook Startet 28.April.2017 Hei. Lurte på om noen kan hjelpe meg med et liten sak ang. blandebatteri her. Jeg har en enkel kran på vasken min, er tilkoblet en pumpe som ligger ned i en portabel tank. Kranen har da en av/på bryter som starter pumpen. Kan jeg da uten videre sette på et blandebatteri m/bryter med dusjslange, og plugge varmtvann delen? Det er vel trinnløs regulering på det nye, der vannmengde kan reguleres. Det er det ikke på min. Det skal brukes til og enkelt skylle over ungene etter de har badet. Legger ved bilde av det jeg har og noe àla det jeg ønsker. Blir nok en enklere utgave av det nye enn på bildet. Sitér dette innlegget Det er i motbakke det går oppover, men kanskje ikke på sjøen Link to post
HansO Svart 28.April.2017 Del på Facebook Svart 28.April.2017 (redigert) Det går dersom pumpen din tåler å gå mot stengt. Det har du nå håndtaket på den nye armaturen står i stengt posisjon når du starter pumpen. I motsatt fall må du sørge for at dusjen er åpen når du starter pumpen. Redigert 28.April.2017 av HansO (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.