Svein34 Startet 28.April.2017 Del på Facebook Startet 28.April.2017 Noen som har greie på forarbeid til epoxymaling? Har en plastbåt jeg skal prime undersiden med epoxy, det som er synd er at den er tidligere malt med bengalakk som ikke er vanntett i de heletatt. Er de bra nokk å matte ned lakken å ha på primeren, eller må jeg ta jobben med å slipe helt ned? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 28.April.2017 Del på Facebook Svart 28.April.2017 ikke erfaring selv , men hørt 2K oppå 1K kan gjøre at 1K lager "koker opp" og gir feks blærer og flassing...? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Svein34 Svart 29.April.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2017 Var de jeg fryktet også, så da er de vel bare å ta jobben med å få bort all den bengalakken så de blir bra ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.