moviboyski Startet 29.April.2017 Link til dette innlegget Startet 29.April.2017 Hei jeg har satt inn "ny" motor i båten, det er en Wellcraft 21 95 modell. Det har vært Volvo Penta 4,3 liter i den fra før 95 modell ca, nå har jeg satt inn en 2008 modell samme type motor 4,3 liter GL Forgasser. Problemet er at den ny motoren har firkantet plugg til instrument ledningene, men fra instrumentpanelet på båten er pluggen rund og passer ikke, finnes det noe adapter for dette? Noen som har eller vet om noen som kan ha noe liggende, f.eks instrumenter og ledninger som passer nye motorer eller en adapter jeg kan sette mellom ? Har lagt ved bilde av begge pluggene. Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 29.April.2017 Link til dette innlegget Svart 29.April.2017 Denne? http://www.michiganmotorz.com/advanced_search_result.php?keywords=3884406 Sitér dette innlegget Windy 7800 // Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60 // GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20) // Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.