Lars Marius Startet 1.Mai.2017 Del på Facebook Startet 1.Mai.2017 Hei. Er det noen som har montert original sittegruppe bak på dekk i en NB 870? Ta gjerne kontakt. Jeg trenger tips! Lars Marius Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 1.Mai.2017 Del på Facebook Svart 1.Mai.2017 Kan desverre ikke hjelpe deg med 870, men monterte selv på NB 32 og det gikk ganske knirkefritt. Tok meg den friheten og spurte en med samme båt om jeg kunne kikke hvordan NB hadde gjort det. Dette var til stor hjelp. Så prøv å finne en som du kan kikke på. Lykke til. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Lars Marius Svart 2.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2017 Takker HAIK lmy Sitér dette innlegget Link to post
Vitjaren Svart 3.Mai.2017 Del på Facebook Svart 3.Mai.2017 Hei. Eg monterte sittegruppe i vår båt for nokre år siden, og kan mulig hjelpe til med litt tips. Kan ta nokre bilder å sende vist det kan vere til hjelp Sitér dette innlegget Link to post
Lars Marius Svart 3.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2017 Hei Vitjaren Ville satt pris på å få se bilder. Absolutt! Tips om skruevalg og dimensjoner hadde også vært bra. Alt av interesse. Fint hvis du kunne sende til lars.marius.ytrebo@unn.no Hilsen lmy Sitér dette innlegget Link to post
Knut nb8700 Svart 17.Mai.2018 Del på Facebook Svart 17.Mai.2018 Hei, kan du dele bilder av sittegruppe om du har? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 17.Mai.2018 Del på Facebook Svart 17.Mai.2018 Lars Marius skrev On 3.5.2017 at 20.27: Hei Vitjaren Ville satt pris på å få se bilder. Absolutt! Tips om skruevalg og dimensjoner hadde også vært bra. Alt av interesse. Fint hvis du kunne sende til lars.marius.ytrebo@unn.no Hilsen lmy Leg. det heller ut her. Det er mange andre som også er interessert i å se slike ting. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.