Dykker Startet 1.Mai.2017 Del på Facebook Startet 1.Mai.2017 Vanntankmåleren sluttet plutselig å virke (Fairline Phantom 37, 1996). Når jeg slår på tenningen, er det et lite utslag i instrumentet. Prøvde å finne ut hvor giveren er plassert, men fant ingen. Båten er utstyrt med to vanntanker med forbindelsesslange seg imellom i lasterommet. I tillegg er det VV-bereder. Kan selvsagt være feil på instrumentet, men vil sjekke at ledningene ikke har fallt av på giveren. Noen som vet hvor vanntanksgiveren er plassert? . Sitér dette innlegget Link to post
Princess 36 Riviera Svart 2.Mai.2017 Del på Facebook Svart 2.Mai.2017 Giveren er plassert oppe på styrbord tank (ikke så lett å komme til). Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 4.Desember.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Desember.2017 Princess 36 Riviera skrev On 2.5.2017 at 10.55: Giveren er plassert oppe på styrbord tank (ikke så lett å komme til). Finner den ikke der, men det er jo veldig trangt på SB side. Giveren viser 28 ohm (målt på inngang instrument) uansett vannivå i tankene, så antagelig feil på giver. Problemet er jo bare at jeg ikke finner den. Men får prøve å lete en gang til. Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 5.Desember.2017 Del på Facebook Svart 5.Desember.2017 På min 38 sitter den på babord tank. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 5.Desember.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Desember.2017 Scand Baltic skrev for 3 timer siden: På min 38 sitter den på babord tank. På toppen av BB tank? Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 6.Desember.2017 Del på Facebook Svart 6.Desember.2017 Skulle mene det. Skal se om jeg får tatt et bilde neste gang. Men trangt er det... Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 10.Desember.2017 Del på Facebook Svart 10.Desember.2017 Litt dårlig lys, men du ser toppen av giveren bak dusjslangen. Tror jeg kommer til den når jeg fjerner kummen over. Hvordan det er på din veit jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 11.Desember.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Desember.2017 Scand Baltic skrev On 10.12.2017 at 10.33: Litt dårlig lys, men du ser toppen av giveren bak dusjslangen. Tror jeg kommer til den når jeg fjerner kummen over. Hvordan det er på din veit jeg ikke. Tusen takk for informativt bilde. Da sjekker jeg BB tank. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.