Jump to content

Lenseplugg


eysteind

Recommended Posts

Hei!

Hva vil dere anbefale til lensesystem på båten. Tenker helst på systemet på dekk/dørk. Hvilken gjennomføring bør eg ha? Er det greit å bare ha en skroggjennomføring på hver side bak, med slange ned og ut? Eller bør eg satse på noe med sil på? Problemet er at vanlige skroggjennomføringer bygger en del slik at det alltid vil ligge en del vann i renna. Hvem selger evt. slike gjennomføringer? Har sett på Maritim, Watski++ men ikke funne det eg er ute etter.

 

Noen som kan hjelpe?

Link to post
Share on other sites

Kan du ikke kappe av en del av flensen på skroggjennomgøringen slik at den kan plasseres lenger ned. Forutsetter at du bruker disse av metall :wink: Mine er støpte i glassfiber og ligger helt nede slik at det aldri er vann i disse avløpene. Husk å ha på stoppekran før du går gjennom skroget og ut. Hadde vært fint med et bilde hvor utløpene skal ut av "innerliner". :yesnod:

 

XD3P

 

Gjør en liten korreksjon: jeg forutsetter at utløpene monteres slik at de står vertikalt på et skott el. Ligger de nede så er der ikke mye å gjøre bortsett fra å "senke" ned den plassen der gjennomføringene skal monteres. :sleep: Evt få dreid noen spesielle- handmade?? :wink:

Redigert av XD3P (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...