selfa22 Startet 4.Mai.2017 Del på Facebook Startet 4.Mai.2017 Har vurdere og kjøpe meg en gammel bmw d35 motor. Dette er en 2 syl motor på 30hk. Er det noen som har kjennskap til disse? Er det slitesterke motorer, eller bare bambus? Sitér dette innlegget Link to post
.Snorre Svart 4.Mai.2017 Del på Facebook Svart 4.Mai.2017 BMW d35 er basert på Hatz industrimotor og kan vel regnes som en solid jernklump. Men en motor fra 80 tallet er gammel og det kan være vanskelig å få tak i deler til denne.. Sitér dette innlegget Link to post
selfa22 Svart 4.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2017 Hvor kan man kjøpe deler til denne motoren da? Den jeg vurderer er sjøvannskjølt, men tenkte da og bygge om dette. Hvilken verdi kan en slik motor da tro? Sitér dette innlegget Link to post
dobbaen Svart 5.Mai.2017 Del på Facebook Svart 5.Mai.2017 Solberg Motor har kanskje deler. Jeg hadde en BMW d50 å det var en god motor. Aldri noe tull med den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.