Trophy Startet 7.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 7.Mai.2017 Har problemer med å få gitt full gass på min Ultraflex B103 dobbel, så eg lurer på om det er mulig å justere vandring på gasspaken ? Nå går den helt i "bunn" uten at eg får fullt pådrag... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
000 Svart 7.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2017 Ja det skal være mulig å velge mellom 3 forskjellige lengder på vandring ref bildet under Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 8.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2017 (redigert) Håper Knurrbart eller noen andre kan gi med en steg for steg forklaring på utførelsen for å endre vandringen på gearhendel Legger ved et par bilder som kanskje kan hjelpe Bilde 1 viser fullt gasspådrag Bilde 2 gearhendel i fri innvendig og utvendig Redigert 8.Mai.2017 av Trophy (see edit history) Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.