Sup3rn0va Startet 8.Mai.2017 Del på Facebook Startet 8.Mai.2017 Hei, da har jeg endelig fått tatt opp båten å kan ta vårpussen, etter den rev seg løs fra fortøyningene fikk den noen sår på skrog, både under og over vann. Har bestemt meg for å bruke west system sin epoxy og fiberduk. Men de fleste skader er på di linjene som går langs båten i skroget, så disse er da filt flate, kan jeg bruke 402 fyllstoff i epoxy for å bygge opp denne linjen eller skal man bruke fiberduk å legge 30 lag for å få rette høyde ? Event. bruke et ennet fyllstoff ? Kan legge ved bilder av skadene i morgen vis det trengs. Sitér dette innlegget Link to post
Sup3rn0va Svart 9.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2017 Her er bilder av de verste skadene, den som er lang å ser ut til å ha sprukket opp, er det bare å pusse ned å legge på ny eller ville dere kappet ut et hull å gjort det fra start ? Kan ikke se noen sprekker eller hull som går igjennom hele skroget. Sitér dette innlegget Link to post
jernkjøl Svart 17.Mai.2017 Del på Facebook Svart 17.Mai.2017 Puss ned skaden som en konveks linse, legg på en liten glassfiberbit først legg på de lagene du trenger med økende størrelse på duken for hvert lag til du kommer ut mot opprinnelig skrog.Du kan fint bruke polyester, eller epoxi hvis jobben skal gå fortere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.