dan Startet 9.Mai.2017 Del på Facebook Startet 9.Mai.2017 Har en Cummins Mercruiser QSD 4.2 320hk som nylig ble tilkoplet diagnoseverktøy av mekaniker ifm. annet problem. Mekaniker uttalte at det var feilmelding på dyse, og at den i fremtiden nok måtte skiftes eller repareres. Ny dyse var dyr, og det var billigere å sende den gamle til rehabilitering, i følge mekaniker. Er dette noe jeg bør gjøre noe med snarest, eller vente til faktisk problem oppstår? (Motor fungerer utmerket nå). Noen som har anbefaling angående hvor man kan kjøpe prisgunstig dyse eller få reparert til fornuftig pris? Sitér dette innlegget Link to post
Qrt Svart 9.Mai.2017 Del på Facebook Svart 9.Mai.2017 Hei Jeg har også overhalt noen av disse. For å finne et godt verksted til å gjøre jobben hørte jeg med Felleskjøpet i min kommune. De gav meg navnet på det verkstedet de bruker, for min del ble det Autoex i Trondheim. Prisen husker jeg ikke helt, men tror det var litt over 1000 kroner pr dyse Om du må gjøre det nå eller senere har jeg ikke kompetanse til å svare på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.