Simen80 Startet 9.Mai.2017 Del på Facebook Startet 9.Mai.2017 Hei. Hadde en Saga 27 AC med hardtop. På denne var det hurtigåpnere i hjørne på kalesjen. 3 stykker hvis jeg ikke husker feil. Har nå en Scand Baltic 2007 modell med hardtopp og kalesje over. Er det noen som vet om det finnes slike hurtigåpnere til Balticen? Simen Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 9.Mai.2017 Del på Facebook Svart 9.Mai.2017 Hva er hurtigåpner? kk Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 11.Mai.2017 Del på Facebook Svart 11.Mai.2017 KongKing skrev On 9.5.2017 at 18.46: Hva er hurtigåpner? kk Ingen svar, så jeg prøver meg: Kanskje hurtigåpner er det vi normalt kaller "glidelås"? Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 11.Mai.2017 Del på Facebook Svart 11.Mai.2017 Tvilsomt Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 11.Mai.2017 Del på Facebook Svart 11.Mai.2017 Disse 3-kantede plast hurtigåpnerne har jeg aldri sett til annet enn Saga 27. De er jo spesialtilpasset/laget for karmen på åpningen over styrehuset. Men kan du få de til å passe på en annen båttype, kan de fremdeles kjøpes hos Sagaboats som reservedeler. Jeg kjøpte nye til min Saga 27 fra 1986 for vel 5 år siden. Jeg har bilde av de et eller annet sted på PC'n. men finner ikke bildet blant 1000-vis med bilder. Og det er 7 mil til båten så jeg får ikke tatt nye bilder nå. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Simen80 Svart 12.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2017 Hei og takk for svar. Stemmer det med Saga 27. Har funnet dem på nettet. Tror kanten rundt hardtoppen til Sagen er en del høyere enn Balticen. Tipper at denne kanten er rundt 1-1,5 cm. Simen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.