nitesu Startet 10.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2017 (redigert) Hei Er det mulig å koble simrad nettverket mot pc slik at jeg kan få radaren på pc skjermen ? Har nss7,nss8, 4g radar, autopilot,ais og go-free I nettverk.På pc har jeg maxsea Redigert 10.Mai.2017 av Havsula 1 (see edit history) Sitér dette innlegget Nils Terje Sundberg Link to post
Gunga Din Svart 10.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2017 har ikke testet Maxsea.....men jeg kjører B&G / GoFree trådløst over til OpenCPN med radarbilde........prøv IP 192.168.0.11 og port 10110 Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
nitesu Svart 10.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2017 Det der var gresk for meg ja.Må sikkert ha det inn med teskje. Sitér dette innlegget Nils Terje Sundberg Link to post
Gunga Din Svart 10.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2017 det er halv-gresk for meg også ........men fikk det o funke. les denne http://www.cruisersforum.com/forums/f134/gofree-working-with-opencpn-114842.html har ikke Maxsea installert på noen PC for dagen, men skulle tru att du har mulighet o sette anslutningen på nettverk, protokoll, adresse og port.... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
nitesu Svart 10.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2017 Får prøve når jeg kommer ut i båten til helga. Sitér dette innlegget Nils Terje Sundberg Link to post
Gunga Din Svart 10.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2017 for meg er det litt 'trial and error', men har fått det til......med OpenCPN så styrer jeg radarn fra PCn......... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.