Roger jo Svart 13.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2017 (redigert) Har sjekker et par 17" laptoper 220V til19 V 3,42A 65W og 220V til19 V 4,7 A, Stasjonær båt PC 220V til 12V 7,5 A. Redigert 13.Mai.2017 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Kjellg Svart 13.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2017 Lars H. skrev for 6 timer siden: Vær ikke så sikker på det, 12V til 19V omformeren kan godt sitte i pluggen dersom det ikke er en egen boks på ledningen. Kom til å tenke på det akkurat når jeg postet :) Sitér dette innlegget Link to post
blueline Svart 13.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Mai.2017 Kjøpte lader til en Lenovo med firkantet kontakt en lader til Mac air. Etter å ha bestilt ble jeg frarådet av It-ansvarlig på jobben at disse Kinaladerne kunne skade laptopen. Mac laderen passet ikke og da junior brukte Lenovo Kinaladeren ble det forstyrrelser på skjermen. Valgte da å kassere begge laderne. Har tidligre hatt 12 v sig. ladere kjøpt på Clas Ohlson som har funket fint og om de skulle skade laptopen er det nok enklere å nå fram enn å klage til en selger i et annet land. Sitér dette innlegget Link to post
ster Svart 14.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 14.Mai.2017 Kjøp en inverter er mitt råd, den kan brukes til å lade andre ting også. Bytter du PC eller trenger å lade batteri drillen er det kjekt å ikke være låst til en duppeditt. Jeg er glad i Victron sine produkter. Her er en liten fra Victron https://www.sparelys.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage_ny.tpl&product_id=2239&category_id=46&option=com_virtuemart&Itemid=39 Den får du også sammen med god råd og bra service hos Farco i Oslo. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.