håvar Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Hei. Skal tur/retur Trondheim-Oslo for å bytte båt nå til helga. Planlagt avgang fra Trondheim på lørdag og regner med å være fremme i Oslo på mandags kveld. Ca 650-700 Nm. Har gått turen på snaut 30 timer tidligere. Forutsett att været er ok. Retur fra Oslo på onsdag. Hvor kan man tanke billigst i Oslofjorden. Så att prisen var moderat i Horten havn. Er det vanskelig å finne? Tar de kort? evt åpningstider. For resten av strekningen tror jeg att jeg har fyllesteder. Aalesund,Florø,Koppervik,Flekkerøy. Håvar Quote Link to post
Sigurd Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Filtvet er billigst. Ellers ytre Oslo-fjord: Øst; Nøkkeldypet Fredrikstad. Vest; Vallø øst for Tønsberg. Kjenner ikke til Hortenprisen nå, men de har liggi ei krone over Vallø. Quote Link to post
Tine IV Posted June 27, 2005 Share Posted June 27, 2005 Billigaste er på indre havn i Horten og ikke i Horten gjestehavn .Indrehavn er der det gammle værven ligger , du ser kranene og det er også lett og finne fram der som pumpa står , lagt ut flytebrygger der og dem tar bare kort (ubetjent) sist jeg sjekka var det 5,90 pr l . Tine II Quote Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Fru Charente Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Halvorshavn Tankanlegg N for Filvedt på Hurumsiden. Quote Link to post
Recommended Posts