Jump to content

Måtte betale avgift for bruk av utsettingsrampe i hjemmehavn

PiperBill

Recommended Posts

Skulle sette ut en slepejolle nede ved marinaen der jeg har båten min. Det står klart og tydelig at man skal betaler Kr50 før bruk. Min bedre halvdel mente det kunne ikke gjelder oss. «Vi har jo båtplass her». Jeg var litt usikker men gadd ikke ta den diskusjonen der og da så vi betalte ikke.

I dag kom det en faktura for tilleggsavgift lydende Kr350,- Ja ja .. jeg betaler  den og holder kjeft om det. Gidder heller ikke ta denne diskusjonen.  lol J

And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse!

Du er sikker på at det er riktig, og at medlemmer også skal betale.

Jeg har inntrykk av at det mest normale er at foreningsmedlemmer ikke betaler for bruk av slike ting, men at man tar betalt av "alle andre", jeg ville derfor undersøkt det grundig før jeg betalte. Er det slik at alle skal betale, så er det vel bare å punge ut.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...