Ragnar Byrknes Startet 17.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 17.Mai.2017 Er det nokon som kan fortelle meg ka for maskin dette er. Eg fekk fortalt at det var ein 2401E. Fekk tak i toppakning for å skifte, men den stemte ikkje. Så no lurer eg på ka for motor eg har? Håper det er nokon her inne som veit svaret. På forhand takk. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 18.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2017 Det er i alle fall ikke en 2401E! Vet ikke helt hva annet det kan være, muligens en Sea Panther? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
SoBo Svart 18.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2017 Dette ligner mer på en Ford 2402e Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Roger jo Svart 18.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2017 Enig Send bildene til Epost: post.sabb@frydenbo.no Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
index Svart 18.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2017 SoBo skrev for 2 timer siden: Dette ligner mer på en Ford 2402e 2402E er vel sekssylindret, og betydelig større enn denne.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Roger jo Svart 18.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2017 (redigert) Ble usikker. Hvilken Ford har starteren på Styrbord side?. Redigert 18.Mai.2017 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
index Svart 18.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2017 Både 2401 og 2402 har på denne siden, men begge disse har skråstilte sylindere og større sylindervolum enn den på bildet. Motoren på bildet er nok et sted mellom 1,5 og 2 liter. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Roger jo Svart 18.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 18.Mai.2017 Ford merking Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.