Dr.blind Svart 20.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2017 Murphy's law skrev for 16 timer siden: Dr. Blind... Kor er du med båten? Vist du er i område min, kan eg spendere en tur og sjekke anlegg ditt. Bor i storbyen Fredrikstad :) Sitér dette innlegget Link to post
AstridElberg Svart 13.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2017 Bårdp skrev On 19/5/2017 at 19.39: Har nå en 30 år gammel Sailor som nokk sliter på antenne og kabel nr 6 eller 7. VHF en er fremdeles like bra og antagelig mye bedre en mye av det som selges i dag. Hei Bårdp. Jeg og har en slik VHF i båten min. Har nettopp tatt VHF kurs. Kan det stemme at man må bruke denne gamle typen uten MMSI nummer? Hva hvis man vil kalle opp en kystradiostasjon? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2017 At du har ein gammel radio har ingen innvirkning på kotyme du lærte på kurset. Men svært få oppgir mmsi ved vanlig oppkall, vanligvis bruker folk båtnavn som kallenavn. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Lars H. Svart 13.Juli.2017 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2017 Om VHF'n er gammel eller ny, får den uansett tildelt er MMSI nummer når den registreres. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.