Kjellg Startet 18.Mai.2017 Del på Facebook Startet 18.Mai.2017 (redigert) Skal skifte alle mine gjennomføringer, kraner og stusser. Har prøvd meg en gang før å måle slik ting men det ble feil. Hvordan måler dere tingene? Feks måler dere slangenippel utvendig eller innvendig. Gjennomføringene er vel greit å måle utvendig, eller skal de måles innvendig? Redigert 18.Mai.2017 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 18.Mai.2017 Del på Facebook Svart 18.Mai.2017 Du måler utvendig på gjengene for å bestemme gjengedimensjon. Men det er også greit å måle innvendig slik at du har kontroll på at du ikke setter inn noe som struper flowen i forhold til det du har. Her har du en grei gjengetabell for å bestemme gjengedimensjon på fittings. I tillegg til skyvelære må du ha et gjengelære. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Kjellg Svart 18.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2017 Takker. Da skal ta disse målene og ringe til Seatronic eller noen andre. Når jeg har de målene så må de vel kunne hjelpe meg. Tenkte å gå over til truedesign. Det monteringsverktøyet, trenger man det? Sitér dette innlegget Link to post
Kyst1 Svart 19.Mai.2017 Del på Facebook Svart 19.Mai.2017 Jeg har montert uten monteringsverktøyet. Sitér dette innlegget Gjør som folk flest - BRUK VEST ! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.