Jump to content

Laptop brakett til båt

Aida

Recommended Posts

Heisann,

Dette er føste gang jeg er på denne siden så dette blir spennende. Jeg lurer på om det er noen der ute som vet hvor man kan få tak i en feste bracket for Laptop i båt. Poenget er selfølgelig å sørge for at laptop'en står stødig og fast på dashbordet samt at det skal være enkelt å ta den av.

Hilsen Aida

Mulig dette kan være det du trenger. Notec i trondheim selger produkter for montering av pc i det meste.

jottodesk fra notec

<{POST_SNAPBACK}>

"Access denied.

This site is filtered in the "Weapons" category."

:eek::eek:

Hva slags side er dette 'a? Utstyr for å feste laptop i gangsterbilen? Kan vel være kjekt å ha kartplotter med inntegnet fluktrute :lol:

All I ask is a tall ship and a star to steer her by

Takk for mange gode forslag. Den dassen som ble fremmet som forslag var fristende men har desverre noe begrenset plass der :sailing:

Etter å ha fulgt opp de tipsene som er kommet inn tror jeg min løsning blir som følger.

Notec hadde en støtte arm for Laptop skjermen som kostet ca.370 kroner. Denne vil hindre skjermen

fra å fale ned samt presse selve laptoppen ned mot dashbordet og gi en del press og støtte. Dernest setter jeg på to beslag som stopper latoppen fra å skli slik at laptppen blir låst mellom beslagene i fremkant av tastaturet og støttearmen bak. Alternativt kan jeg bruke borrelås under . Dette blir en billig og grei løsning . Det var mye braketter å spore fra tipsene men de er bæde dyre og klumpete.

Takk for alle tips

Aida

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...