Aida Startet 28.Juni.2005 Del på Facebook Startet 28.Juni.2005 Heisann, Dette er føste gang jeg er på denne siden så dette blir spennende. Jeg lurer på om det er noen der ute som vet hvor man kan få tak i en feste bracket for Laptop i båt. Poenget er selfølgelig å sørge for at laptop'en står stødig og fast på dashbordet samt at det skal være enkelt å ta den av. Hilsen Aida Sitér dette innlegget Link to post
hanse42 Svart 28.Juni.2005 Del på Facebook Svart 28.Juni.2005 Mulig dette kan være det du trenger. Notec i trondheim selger produkter for montering av pc i det meste. jottodesk fra notec Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 28.Juni.2005 Del på Facebook Svart 28.Juni.2005 Mulig dette kan være det du trenger. Notec i trondheim selger produkter for montering av pc i det meste. jottodesk fra notec <{POST_SNAPBACK}> "Access denied. This site is filtered in the "Weapons" category." Hva slags side er dette 'a? Utstyr for å feste laptop i gangsterbilen? Kan vel være kjekt å ha kartplotter med inntegnet fluktrute Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Krapyl Svart 28.Juni.2005 Del på Facebook Svart 28.Juni.2005 Jeg har leita høyt og lavt for å finne noe slikt som ikke ser ut som et stillas. Ikke finni noenting. Tror nok det må bli noe hjemmelaget i carbo etterhvert. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
M/S Bastard Svart 28.Juni.2005 Del på Facebook Svart 28.Juni.2005 (redigert) Det er en del i Watski, kjempedyrt riktignok for den plastikken. Jeg fikk min gratis, men vet ikke om jeg skal bruke den enda. Her er den jeg har Har selvfølgelig ikke de de fæle beina der da Redigert 28.Juni.2005 av bastard30000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 28.Juni.2005 Del på Facebook Svart 28.Juni.2005 Det står litt om dette hvis du leter litt i emneoversikten også Kikk på "Feste en laptop i båten" og "Svingbar arm for laptop" . Kanskje du finner noen tips her ? Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
p.aas Svart 29.Juni.2005 Del på Facebook Svart 29.Juni.2005 Laptop festes best med skikkelig borrelås fra 3M. Har hatt dette i 3 år og har alltid sittet bra. Fordel dersom du benytter en docking lisse som Laptop'n settes nedi. Sitér dette innlegget Link to post
Aida Svart 29.Juni.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2005 Takk for mange gode forslag. Den dassen som ble fremmet som forslag var fristende men har desverre noe begrenset plass der Etter å ha fulgt opp de tipsene som er kommet inn tror jeg min løsning blir som følger. Notec hadde en støtte arm for Laptop skjermen som kostet ca.370 kroner. Denne vil hindre skjermen fra å fale ned samt presse selve laptoppen ned mot dashbordet og gi en del press og støtte. Dernest setter jeg på to beslag som stopper latoppen fra å skli slik at laptppen blir låst mellom beslagene i fremkant av tastaturet og støttearmen bak. Alternativt kan jeg bruke borrelås under . Dette blir en billig og grei løsning . Det var mye braketter å spore fra tipsene men de er bæde dyre og klumpete. Takk for alle tips Aida Sitér dette innlegget Link to post
Trond M. Svart 29.Juni.2005 Del på Facebook Svart 29.Juni.2005 (redigert) Her er det beste utvalget jeg fant da jeg skulle ha festearm til skjermen min. Men de har også noen til å feste hele PC-en. mvh Trond M. Redigert 29.Juni.2005 av Trond M. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.