Hansvik1 Startet 18.Mai.2017 Del på Facebook Startet 18.Mai.2017 Hei og takk for fint forum. Har en eldre suzuki dt 9,9 som jeg skulle skifte girolje på og oppdaget at olja var grå. Hva slags pakninger må skiftes. Jeg byttet impeller og der var ingen pakning i det huset hvor impeller ligger,skal det være pakning der? Håper dere forstår hva jeg mener. Mvh. Hansvik1 Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 18.Mai.2017 Del på Facebook Svart 18.Mai.2017 Har det vært byttet pakninger rundt tappe og lufteskru? Hvis ikke kan man prøve det først. Disse skal byttes hver gang olje skiftes. Har en liten lekkasje på en Mercury 10 viking, men det er såpass lite at jeg kjører med det, og bytter olje på høsten. Sitér dette innlegget Link to post
Hansvik1 Svart 18.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2017 Ok,takk. Hva hvis disse er i orden,hva kan det være da? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 18.Mai.2017 Del på Facebook Svart 18.Mai.2017 (redigert) Hansvik1 skrev 37 minutes ago: Ok,takk. Hva hvis disse er i orden,hva kan det være da? Skift disse og test ut. Om det ikke er dem, så kan det vel ikke være så mye annet en simeringer rundt akslinger, men holder en knapp på pakningene. Skift dem hver gang du skifter olje. I alle fall på yamahaen jeg hadde tidligere så var de en del av servicekittet. Redigert 18.Mai.2017 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansvik1 Svart 18.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2017 Takk ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkmann Svart 22.Mai.2017 Del på Facebook Svart 22.Mai.2017 (redigert) Vet ikke helt hvordan den ser ut denne motoren her, men kan jo foreslå noe. Topplokket på undervannshuset (der vannpumpehuset sitter) har en pakning under seg. Vis du har hatt vannpumpehuset av, så kan du kanskje ha skadet denne litt . Redigert 22.Mai.2017 av Sjarkmann (see edit history) Sitér dette innlegget Har du kontroll, kjører du ikke fort nok!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.