Vegabond Startet 20.Mai.2017 Link til dette innlegget Startet 20.Mai.2017 Hei! Jeg lurer på om hvordan man setter opp f.eks brytere for lys og alt slikt opp til Garmin 721XS plotteren? Jeg har et bryterpanel i båten, hvordan løser jeg det om jeg vil bruke plotteren i stedet? Takk for svar :) Mvh Robert. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 20.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2017 Du har nok fått med en skikkelig god bruksanvisning som forteller deg hvordan alt virker på den, regner med den er ny da. Sitér dette innlegget Link to post
X10an Svart 20.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2017 Så langt jeg vet kan denne kun styre autopilot din, og veldig lite annet. Eller kan jeg kanskje lære noe nytt her? Sitér dette innlegget Link to post
Vegabond Svart 20.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2017 Ser ut som at den kan styre forskjellige høyttalere og lys, men skal forske litt mere på det. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 20.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2017 (redigert) Kjenner ikke Garmin men på Raymarine har du noe som heter digital switching. Da må du ha et par bokser, cum og ccm i tillegg til plotteren. Men det er rart om det ikke står noe om det enten i manualen eller på sidene til garmin? Ser 74x, 76x og 8xxx er kompatible med C-zone digital switching i alle fall. http://www.mastervolt.com/systems/the-full-boating-experience-at-the-touch-of-a-finger/ Redigert 20.Mai.2017 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.