Kjellg Startet 21.Mai.2017 Del på Facebook Startet 21.Mai.2017 (redigert) Kommer til bunnpluggen min og tenkte å sette på slange for å suge oljen ut der. Regner med hydroscand har slanger og nipper. Men hvor monterer dere krane? Helt nede ved bunnplugg eller lenger oppe? Noen som har et bilde av hvordan de har gjort det? Redigert 21.Mai.2017 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 21.Mai.2017 Del på Facebook Svart 21.Mai.2017 Hei, Kjellg. Jeg hadde denne løsningen på forrige Marexen med samme maskin. Der var ingen kran. Nippel med slange rett på, så bunnpluggen (eller tilsvarende slangedimensjonen) i enden på slangen. Det holdt tett, men man kan sikkert feste på en slangeklemme i tillegg. Slangen lå bare oppå motor. Genial løsning, men jeg forstår at noen er skeptiske. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 21.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2017 (redigert) Ok, så du hadde ikke krane. Men føler meg litt tryggere om det er krane så jeg må se.. :) Uansett, stor fordel å få ut alt bunnfallet som det alltids blir i bunnpanna. Redigert 21.Mai.2017 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.