Sunseeker Startet 21.Mai.2017 Del på Facebook Startet 21.Mai.2017 Tappet av kjølevæske på mercruiser 4.3. Var rød type. Fikk med forhandler Quicksilver (low silicate)ferdig blandet. Men denne er annen farge. Hva kan denne blandes med om en ikke ønsker å bruke den "originale". ? Har liggende Biltema sin long life (rød) Noen som har innspill på dette? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 21.Mai.2017 Del på Facebook Svart 21.Mai.2017 Rød frostvæske kan som en hovedregel ikke blandes med andre farger så jeg ville vært forsiktig med det. Dog finnes det US produsert frostvæske med gul farge som kan blandes med alle farger også rød så mulig er det det du har fått. Sitér dette innlegget Link to post
Napoli Svart 21.Mai.2017 Del på Facebook Svart 21.Mai.2017 Problemet her er vel at du ikke vet hvilken frostvæske som var på. Amerikansk rød er vel tilsvarende norsk blå tror jeg (tror er nøkkelord her). Jeg ville skylt grundig gjennom systemet og satt inn den kjølevæsken du har liggende nå. Sitér dette innlegget Ibiza 19 Sport Selva F100 // Musling 430 Yamaha 60//GH 11 Deluxe Mercury Viking EFI 10(20)//Boston Whaler Supert Sport Limited 15 Yamaha F60 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.