jupiter40 Startet 21.Mai.2017 Del på Facebook Startet 21.Mai.2017 Har ett problem med styringen på båten , hydraulisk styring og to posisjoner . posisjon nede virker helt fint men posisjon oppe svinger bare den ene veien og spinner bare rundt andre veien . noen som har vært borte i dette ?? har prøvd å etterfylle olje men fortsatt samme problem Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 22.Mai.2017 Del på Facebook Svart 22.Mai.2017 Da er vel rattpumpen gåen. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 22.Mai.2017 Del på Facebook Svart 22.Mai.2017 (redigert) Ja opplevd det og da var tilbakeslagsventilen gåen, Google det merke du har så finner du en tegning. Her er min Hydrive, kulen var kommet inn i fjæren så den stengte ikke. Redigert 22.Mai.2017 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
jupiter40 Svart 22.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2017 Fikk du ordnet dette ved å ta den ifra hverandre, eller måtte du bytte ? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 22.Mai.2017 Del på Facebook Svart 22.Mai.2017 (redigert) Ja jeg greide å lage en midlertidig reparasjon, men måtte bestille deler fra Australia da fjæra ikke var god. Hvilket fabrikat har du? Redigert 22.Mai.2017 av Roger jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
jupiter40 Svart 22.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2017 Vet ikke , skal sjekke etterpå. Er det bare å tømme for olje og demontere da ? Passe på at kula ikke sitter fast Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 22.Mai.2017 Del på Facebook Svart 22.Mai.2017 Jeg ville funnet frem manualen før du begynner å demontere. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
jupiter40 Svart 22.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2017 På min er det to rør som kommer inn . Er vel ut og inn med olje . Også hat jeg en overtrykksslange kan det se ut som . Også to hull som er plugget igjen . Sitter kula ved inn ut rørene? Skal prøve å finne en manual . Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 22.Mai.2017 Del på Facebook Svart 22.Mai.2017 Det høres ut som du har ren rattstyring. Den tredje slangen er for lufting av nedre styreposisjon. En fyller bare olje på øvre.. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
jupiter40 Svart 24.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2017 litt tålmodighet hjalp :-) var ute å kjørte dagen etter med styring nede som virker , svitsjet over til styring oppe dagen etter og da tok den plutsekig tak og den virker ,men det skal være sagt at jeg luftet og fylte på en del olje dagen i forkant :-) takk for all hjelp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.