Vrod Startet 21.Mai.2017 Del på Facebook Startet 21.Mai.2017 (redigert) Her er det et eksempel på en måte som jeg synes er lite fornuftig når du skal montere tunnel til baugtrusther da de har støpt på innsiden og kun sparklet på utsiden uten og støpt over etter på noe som har medført noe vanninntrenging i sparkelen jeg valgte og slipe det ned noe og sparkle det på nytt og så støper jeg noen lag over etter på og legger en epoksy sparkel over tilslutt. Redigert 21.Mai.2017 av Vrod (see edit history) Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Bertramsen Svart 22.Mai.2017 Del på Facebook Svart 22.Mai.2017 Ikke sparkel til slutt under vann nå igjen da. All sparkel suger vann. Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 22.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mai.2017 Bertramsen skrev for 6 timer siden: Ikke sparkel til slutt under vann nå igjen da. All sparkel suger vann. Kan ikke se noen antydning til at sparkelen har sugd vann men det er vanskelig og få ut all luftblemmer av sparkelmassen så da kommer disse hullene til syne når det skal formes og som her lå de rett under overflaten så jeg så de nesten med en gang jeg fikk fjernet bunnstoffet. Så det blir noen lag med glassfiber før epoksysparkel som ikke suger vann. Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.