goggen000 Svart 28.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2017 Der er på eksosmanifolen, venstre side på motoren. To sinker en bak og en foran , rett bak dynamoen. Det er den foran jeg har hatt problems med. Den bakere er helt tett- Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 28.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2017 (redigert) Min manual som dekker både DTE og DTP er det ikke noen zink på manifold, men derimot på varmeveksler. Uansett om du skrur den i bunnen så er det noe galt. Se på vedlagte bilde, her er både manifold og veksler. Mistenker ar du har uoriginale zink? Redigert 28.Mai.2017 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
goggen000 Svart 28.Mai.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2017 Takk for skissen. Skal se nærmere på det i morgen.. Har brukt orginale deler og godkjent servicemann. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 28.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2017 (redigert) Du ser zinken som to stikker på varmeveksler. Mine er aldri skrudd mere en ca halvveis inn. I bakkant av veksler kan du faktisk sette inn enda en zink. Jeg var så plaget med forbruk på veksleren at jeg bruker totalt 3 på den. 1 framme og 2 bak. Har hatt så mye annet å gjøre så jeg har ikke hatt tid til å sjekke dette noe nærmere ut. Redigert 28.Mai.2017 av Kjellg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.