Adrian.h Startet 23.Mai.2017 Del på Facebook Startet 23.Mai.2017 (redigert) Hei, jeg har en besh båt og har planer om å male den hvit og lurer på hvordan jeg skal gjøre dette og hva produkter jeg skal bruke. Tenkte jotun sin produkter, kan noen lage en list over fremgangsmåten til slutt resultat? Jeg har en plast båt, Alicraft 16 Redigert 23.Mai.2017 av Adrian.h (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 23.Mai.2017 Del på Facebook Svart 23.Mai.2017 Det finnes veldig mange gode tråder her inne om akkurat dette og vil anbefale deg å ta en titt på de. Faktisk så er det nesten listet opp hele prosessen fra begynnelse til slutt. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 23.Mai.2017 Del på Facebook Svart 23.Mai.2017 Jotuns hjemmesider gir en komplett beskrivelse over fremgangsmåten. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Adrian.h Svart 23.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Mai.2017 Har dere linker? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.