Eple Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Hei! Er litt ny på dette med båt og har planer om å pusse opp en liten båt til neste sommer og en av tingene jeg ønsker meg er en solseng(en sofa som kan trekkes ut til seng). Størrelse på denne vil være ca 150 x 200 cm. Men hvor får jeg tak i en sånn? Hva er eventuelt en ca pris? Mvh Jon Quote Link to post
NilsPils Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Prøv IKEA Men lager man ikke sånt selv, da.....? Quote Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Eple Posted June 29, 2005 Author Share Posted June 29, 2005 Kan jo lage det selv også men poenget var at jefgikke vet hvordan man gjør det. Har søkt rundt men har ikke funnet noe info om det. Quote Link to post
bjaas Posted June 29, 2005 Share Posted June 29, 2005 Kan jo lage det selv også men poenget var at jefgikke vet hvordan man gjør det. Har søkt rundt men har ikke funnet noe info om det. <{POST_SNAPBACK}> Da har du gleden av å finne det opp selv! Det betyr ikke at du skal finne opp hjulet en gang til. Se på løsninger for skuvsenger og sovesofaer (IKEA igjen) og ta deg en tur på et listhøvleri for å se hva de har av materialer. Øydna Sagbruk har norsk hardved også som lister, og hvis du ikke er redd for å bli stemplet som miljøsvin har Lona Listhøvleri ved Arendal et fabelaktig utvalg av teak-lister. Og ikke minst den praktfulle unnskyldningen for å "skaffe" seg litt mere verktøy. Skreddersøm er det ikke så lett å finne tegninger til; men det går an å stjele ideer! Bjaas Quote - ...og når solkula går ned i havet, skal jeg sitte og se utover horisonten og få sjelen i vater! Triztan Vindtorn Link to post
Recommended Posts