Jump to content

hvor kjøpe dekks-kasse i glassfiber?

NoobMatrosen

Recommended Posts

Har en åpen Smartliner 170 med en del plass midt i båten, og leker med tanken om å skru fast en sånn dekks-kasse, type hvit som trolig er laga på samme måte som en plastbåt. Hensikten er flerbruk; å ha lagring for bensintanken ++ og evt skru på en stol oppå for bedre planing under fart, og for å sitte og chille med fiskestanga :) Men hvor får man tak i sånne glassfiberkasser her i Norge? Den må jo være litt solid laga, siden den bl.a skal sitter på. 

Gå inn på www.sandstrombatar.se  . Der har de det du er ute etter.Se på f.eks. Sandstrøm 495 classic. Har selv slik ei dekkskasse m/ lokk på min båt, som rommer mye. Kan leveres med tilpasset pute. Ypperlig som f.eks sitteplass for fiske etc. Flere av deres modeller har denne som standard. Kan naturligvis kjøpes separat og tilpasses andre båter.

Redigert av LM 605 (see edit history)

Ikke dum den. Men passer nok ikke til mitt formål. Dørken på båten er ikke helt plan, så trenger en kasse med bunn. Blir vel no gummiforinger som mellomlegg mellom dørk og kasse regner jeg med. Eller kanskje gå litt bananas med tec7 og "støpe" skruefester. Var nok litt for lang og mulig litt for smal for bensintanken. Men bra forslag :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...