NoobMatrosen Startet 24.Mai.2017 Del på Facebook Startet 24.Mai.2017 Har en åpen Smartliner 170 med en del plass midt i båten, og leker med tanken om å skru fast en sånn dekks-kasse, type hvit som trolig er laga på samme måte som en plastbåt. Hensikten er flerbruk; å ha lagring for bensintanken ++ og evt skru på en stol oppå for bedre planing under fart, og for å sitte og chille med fiskestanga :) Men hvor får man tak i sånne glassfiberkasser her i Norge? Den må jo være litt solid laga, siden den bl.a skal sitter på. Sitér dette innlegget Link to post
NoobMatrosen Svart 24.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2017 Fant en kandidat. Solprodukt.com. Noen som har andre forslag? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 24.Mai.2017 Del på Facebook Svart 24.Mai.2017 (redigert) Gå inn på www.sandstrombatar.se . Der har de det du er ute etter.Se på f.eks. Sandstrøm 495 classic. Har selv slik ei dekkskasse m/ lokk på min båt, som rommer mye. Kan leveres med tilpasset pute. Ypperlig som f.eks sitteplass for fiske etc. Flere av deres modeller har denne som standard. Kan naturligvis kjøpes separat og tilpasses andre båter. Redigert 24.Mai.2017 av LM 605 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
NoobMatrosen Svart 24.Mai.2017 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2017 Ikke dum den. Men passer nok ikke til mitt formål. Dørken på båten er ikke helt plan, så trenger en kasse med bunn. Blir vel no gummiforinger som mellomlegg mellom dørk og kasse regner jeg med. Eller kanskje gå litt bananas med tec7 og "støpe" skruefester. Var nok litt for lang og mulig litt for smal for bensintanken. Men bra forslag :) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøfare Svart 25.Mai.2017 Del på Facebook Svart 25.Mai.2017 Kan dette være et alternativ? http://www.solplast.no/batteri.html Burde være mulig å finne noe som passer, evt så lager han også på mål. Sitér dette innlegget Link to post
Vrod Svart 25.Mai.2017 Del på Facebook Svart 25.Mai.2017 Eller kjøpe materialer og støpe en selv, da kan du få den som du vil? Sitér dette innlegget Nå kommer sommeren? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.